Vox Caught Red-Handed Taking Chinese Money to Publish Communist Propaganda

Dangerous: News website Vox has received payoffs from Communist Party organization fronted by the Chinese government.

Vox recently published a blog by Yochi Dreazen called “The big winner of the Trump-Kim summit? China.” The foreign editor let it slip at the bottom of the article that the story was paid for by the China-United States Exchange Foundation.

“This reporting was supported by the China-United States Exchange Foundation (CUSEF), a privately funded nonprofit organization based in Hong Kong that is dedicated to ‘facilitating open and constructive exchange among policy-makers, business leaders, academics, think-tanks, cultural figures, and educators from the United States and China,’” the piece reads at the bottom.

Washington Post columnist Josh Rogin first exposed CUSEF is nothing more than a front organization paid for by the Chinese government with the purpose to spread communist propaganda. more here

7 Comments on Vox Caught Red-Handed Taking Chinese Money to Publish Communist Propaganda

  1. Isn’t Vox one of those left-wing sites that is constantly railing about “Trump-Russia Collusion “?




    3

Leave a Reply

Your email address will not be published.




Do NOT follow this link or you will be banned from the site!